لیزر موهای زائد برای پوست تیره

لیزر موهای زائد برای پوست تیره:

دستگاه کندلا ساخت کشور امریکا هست.
کندلا تاپ برند لیزرهای دنیاست.
الکساندرایت کندلا مخصوص موهای تیره و پوستهای روشن هست.
اما نگرانی کاربران برای جواب نگرفتن در نواحی تیره چگونه خواهد بود.
این مژده را به عزیزان مشتاق لیزر میدهیم که دستگاه جنتل مکس پرو کندلا مجهز به لیزر ان دی یگ میباشد که با طول موج ۱۰۶۴مناسب برای پوست ها و نواحی تیره است،بنابراین بااین دستگاه با حداکثر ایمنی کار برای شما انجام می شود.

استفاده از لیزرهای الکساندرایت برای پوست های تیره و نواحی تیره بدن منجر به عدم جوابدهی خواهد شد، البته اگر با درجات بالا استفاده شود که قطعا سوختگی به دنبال خواهد داشت. ولی قرارگرفتن طول موج ان دی یگ این خلا را جبران نموده و لیزر اندی یگ کندلا برای این نواحی طراحی شده و می توان با حداکثر توان به حذف موهای این ناحیه اقدام کرد.چیزی که سالیان سال،کاربران از کمبود ان دچار عوارض جدی میشدند.

یا موهای نواحی تیره ی بدنشان هرگز پاسخ خوبی به درمانهای لیزر نداشتند.
دستگاه جنتل مکس پرو دارای دو طول موج همزمان الکساندرایت و ان دی یگ میباشد و تمامی طیف های پوستی را با اطمینان خاطر و بدون هیچ گونه عوارض جانبی لیزر میکند.
این دستگاه بخاطر قیمت بالا، و حساسیت، در مراکز محدودی در حال فعالیت هستند.

سوال مهم:

آیا حالا که یک دستگاه عالی مخصوص نواحی تیره بدن دراختیار داریم

می توان پوست های برنزه به وسیله آفتاب یا سولاریوم را لیزر کرد؟
جواب به این شرح است:
پس از برنزه شدن با روش های سولار یا حمام آفتاب پوست به شدت خشک و آسیب پذیر میشود.
به همین دلیل تاباندن اشعه لیزر بر روی پوست خشک و آسیب دیده منطقی نمی باشد.
و ممکن است تبعات بدی به همراه داشته باشد.
به همین دلیل است که از پس از حمام آفتاب و یا سولاریوم تا چندین ماه اجازه انجام لیزر موهای زائد را نخواهید داشت.
حتی با دستگاه جنتل مکس پرو کندلا، اجازه لیزر پوستهای سولاررفته را نداریم. اما پوست هایی که ذاتا (مادرزادی) سبزه و برنزه هستند بله به سادگی می توان با استفاده از لیزر اِندی یَگ آنها را لیزر نمود.و بهترین و کاملترین نتایج راکسب نمود.

بهترین و منطقی ترین راه لیزر پوستهای گندمی دستگاه جنتل مکس پرو کندلا میباشد.
پیش از شروع لیزر در مشاوره حضوری، تعیین می گردد که کدام نواحی بدن شما با لیزر الکساندرایت و کدام نواحی با لیزر اندی یگ لیزر صورت بگیرد.و بدین ترتیب دستگاه دو طول موج کندلا توانسته است برای تمامی نواحی بدنتان با رنگهای متفاوت بیشترین تاثیرو جوابدهی را به ارمغان بیاورد.

تعداد جلسات لیزر یک تخمین است و فرد به فرد میتواند متفاوت باشد
در خصوص جلسات مورد نیاز،صرفا یک پیش بینی است و تضمینی ندارد، زیرا بالاترین سطوح علمی دنیا هم چنین تضمین هایی دررابطه باتعداددقیق جلسات نمی دهندچون تعداد جلسات و جوابدهی به عواملی مثل ژنتیک، داروهای هورمونی، کیست تخمدان عوامل وراثتی، رنگ پوست، ضخامت موها، نوع خوراک و رژیم غذایی و… بستگی دارد، البته متاسفانه تبلیغات غیرواقعی بسیاری در بیان تعدادجلسات انجام می شود، با محتوای تضمین و ضمانت که خب این مساله واقعا غیرمنطقی و غیرواقعی است.

۴ تا ۶ جلسه برای لیزر برای بیشتر نواحی بدن و برای نواحی حساستر تا8 جلسه تکرار الزامیست . حتی ممکن است دو خواهر که از نظر ژنتیکی نیز بسیار به هم نزدیک هستند، تعداد جلسات کاملا متفاوتی نیاز داشته باشند.
بنابراین تخمین دقیقی برای تعداد جلسات مراجعین وجودندارد.

 

جهت انجام هر گونه لیزر از مشاوره های کلینیک هستیا استفاده نمایید.