اصلاح فرم و پوست صورت با فوتونا

اصلاح فرم و پوست صورت با فوتونا

بازسازی، ترمیم و حجم دهی و جوانسازی لب با لیزر فوتونا

لیزر لب فوتونا، یک روش غیر تزریقی و غیر جراحی با استفاده از لیزر ایربیوم فوتونا جهت افزایش کلاژن سازی در عمق پوست و مخاط لب میباشد و لیزر لب فوتونا باعث بازگشت حجم از دسته ی لب و قوام آن میشود. همانطور که میدانید از سن سی سالگی به بعد از تولید کلاژن در بدن کاسته میشود و این پروسه درمانی، کمک زیادی در تحریک و بازسازی کلاژن در بافت لب میکند. لیزر لب فوتونا همچنین با لایه برداری، باعث کاهش تیرگی روی لب ها میشود.

این باور اشتباهی است که این روش جایگزین روشهای تزریقی ژل و فیلرها باشد اما با حجم دهی طبیعی و کلاژن سازی به لبها زیبایی و درخشندگی و طراوت خاصی میبخشد.
درصورت نیاز و با نظر پزشک تلفیق دو درمان فوق با رعایت زمان بندی بسیار کمک دهنده و موثر خواهد بود.
روش لیزر لب فوتونا دوره نقاهتی نداشته و کاملا سریع بدون درد و عارضه، میباشد نیازی به بی حسی موضعی ندارد و پس از انجام لیزر فوتونا فرد میتواند به فعالیتهای روزمره بپردازد.

کاهش حجم غبغب و لیفت آن با لیزر فوتونا

یک رویکرد غیرتهاجمی و خاص توسط دستگاه فوتونا میباشد که درآن فرایند لیز و آب شدن چربی و تحریک کلاژن سازی با استفاده از طول موج های ایربیوم و ان دی یگ فوتونا میسر می‌گردد. که برای نواحی از بدن که چربیهای فشرده کمتری دارند قابل استفاده هست. مانند غبغب. که به دنبال آن شاهد کاهش سایز موضعی غبغب و سفت شدن پوست این ناحیه میباشیم.

فرایند آب شدن غبغب و لیفت آن با فوتونا شامل دو مرحله میباشد:
– در مرحله اول فوتونا با طول موج ان دی یگ موضع را به تدریج و اهستگی گرم میکنیم و گرما در لایه هیپودرم که محل تجمع چربی های غبغب است اثر میکند و باعث شکستن سلولهای چربی غبغب میگردد، چربی سوزی از فرایندهای مرحله اول کاهش حجم چربی فوتونا میباشد.

– در مرحله دوم فوتونا: با لیزر ایربیوم یگ گرمای اشعه لیزر در لایه ی درم اثر کرده و در نتیجه با تحریک کلاژن سازی و ترمیم کلاژن های آسیب دیده، پوست غبغب لیفت و بازسازی میگردد. مراحل لیفت غبغب فوتونا بدون درد و کاملا قابل تحمل میباشند و حتی به بی حسی موضعی نیز احتیاجی نمی باشد.

کاهش سایز موضعی فوتونا، یا به عبارتی پیکرتراشی فوتونا، مستلزم رعایت دو نکته اصلی ِ اصلاح غذایی و انجام ورزشهای هوازی میباشد. این درمان کاهش سایز موضعی، لیفت افتادگی و بهبود قوام غبغب را بهمراه دارد. جهت ایجاد نتایج بهتر و ماندگار تر در لیفت و کاهش حجم غبغب رعایت نکات فوق (اصلاح غذایی و ورزش هوازی) الزامیست.

تعداد جلسات لیزر و فاصله ی بین آنها توسط کارشناسان مربوطه در مشاوره حضوری تعیین میگردد.
این پروتکل درد زیادی ندارد، التهاب و سوزشی بهمراه ندارد و فرد میتواند پس از انجام ان، براحتی به فعالیتهای روزانه خود ادامه دهد.

درمان آکنه فعال (جوش فعال)

آکنه زمانی ایجاد میشود که غدد سباسه که مسئول تولید ماده ای به نام سبوم هستند به دلایل مختلف فعال بیش از حد شده که نتیجه آن تولید مقدار زیادی سبوم میباشد. این سبوم اضافی در فولیکول مو تجمع یافته و سبب ایجاد آکنه میشود گاهی باکتری نیز به آن اضافه میشود و سبب التهاب آکنه میشود.

روشهای درمانی مختلفی جهت درمان جوش(آکنه) وجوددارد یکی از روش‌های امروزه بسیار مرسوم شده استفاده از ترکیبات ایزوتریتینیون (آکوتان) است که گاهی ممکن است سبب ایجاد عوارض ناخاسته در بیمار شود علاوه بر آن چکاب صحیح آنزیم ها کبدی در حین درمان بسیار مهم است. لیزر فوتونا جدیدترین فناوری برای مبارزه با آکنه محسوب میشود که مورد تایید FDA قرارگرفته است.

لیزر ان دی یگ فوتونا غدد چربی پوست را بدون اینکه اثر مخربی بر لایه های بیرونی پوست داشته باشد حرارت داده که این امر سبب کوچک شدن غدد سباسه و در نتیجه تولید چربی میشود.
علاوه برآن فوتونا بدلیل اینکه لیزر اثر ضد عفونی کنندگی دارد باکتری ها را از بین میبرد و درنهایت لیزر فوتونا التهاب آکنه(جوش) را کاهش میدهد. تعداد جلسات لیزر فوتونا بنابر شدت و وسعت آکنه ها متفاوت است و بین سه الی پنج جلسه متغیر است.