اپراتور و کیفیت لیزر

اپراتور لیزر چه نقشی در کیفیت کار ما دارد؟

یک نکته مهم که کمتر کسی به آن اهمیت میدهد کیفیت پارامترهای تعیین شده از طرف اپراتور لیزریست که کار لیزر ما را به عهده میگیرد.
طرفداران لیزر باید توجه داشته باشند که کیفیت دستگاه و اطمینان از صحت و اصل بودن دستگاه نیمی از شروط یک پروسه ی درمان است نیمی دیگر بر عهده اپراتور هست.
تعیین درست و به جای پارامترها توسط تیم اپراتور کلینیک هستیا، از افتخارات مجموعه ی لیزرهستیا میباشد.
تمامی اپراتور ها توسط مجربترین اساتید لیزر، آموزش هاو دوره های تکمیلی دیده اند و دارای گواهینامه های معتبر استفاده از دستگاه میباشند.
هر دستگاه لیزر دارای یک سری قواعدو اصول استفاده برای کاربران هست که کندلا نیز بخاطر حساسیت های خاص، مستثنا نیست.
اپراتور این وظیفه خطیررا به عهده دارد که سوای چک کردن پیشینه و سوابق لیزر، انرژی و پارامترهای دستگاه را به درستی تعیین نموده و در طی جلسات متمادی، با تغییر درست و به جای پارامترها، بهترین پاسخ را برای مراجعین به ارمغان بیاورد.
هم چنین اپراتور لیزر در مرکز هستیا، تمامی نواحی بدن را با دقت خط کشی نموده تا از جاماندگی و موارد پیرامون آن جلوگیری به عمل بیاید.

تمامی اپراتورها، در کلاسهای ماهانه شرکت پرتودرمان صمیمی تنها نماینده کمپانی کندلا در ایران بشکل دوره ای شرکت نموده و با تمامی متدهای روز دنیا در زمینه لیزر موی زاید آشنا هستند.
اپراتورها تحت اموزش صحیح و خوب کارشناسان بنام این رشته قرارگرفته اند و همواره اطلاعات ایشان به روز و کامل میشود.

اپراتورهای لیزر با دقت در رنگ پوست. ضخامت مو، خشکی و استقامت پوست، پارامترهای انرژی، عمق نفوذ و کولینگ و سایر موارد را انتخاب نموده و در سایر جلسات لیزر تغییرات لازم در این زمینه را اعمال مینمایند همچنین برای مراجعینی که استثناعا دچار برنزگی، زخم، التهاب پس از شیو، تبخال و مواردی ازین قبیل دارند توصیه های لازم را راهنمایی میکنند.

یک اپراتور خوب و کارازموده، بعلاوه ی یک دستگاه خوب مساوی است با یک پروسه ی درمان عالی با حداکثر جوابدهی.
دستگاههای لیزر تقلبی زیادی در بازار هست که ممکنه برای ماخطرات زیادی بیافرینند
اما سوال اینجاست که
بهترین راه شناسایی دستگاه اصل یا تقلبی چی میتواند باشد؟؟
توجه داشته باشید دستگاه های اصلی کندلا توسط کمپانی های اصلی تولید و توسط نمایندگیهای اصلی وارد کشور میشوند
پس برای تشخیص دستگاه اصلی و غیر فیک کندلا بهترین راه مشاهده شناسنامه دستگاه
و همینطور استعلام از شرکت پرتو درمان صمیمی تنها نماینده انحصاری دستگاه کندلا در ایران میباشد.
توجه داشته باشید تایید دستگاه اصلی کندلا بسیار موضوع مهمی است زیرا وقتی دستگاهی با مجوزهای درست و زیر نظر مجموعه فوق وارد شده باشد بدین معنی است که کیفیت و صحت دستگاه تایید شده است و همچنین تمامی سرویسهای ماهانه و دوره ای دستگاهها به طور منظم و دقیق توسط این شرکت انجام شده و همینطور پرسنل کلینیک ، با بهترین و به روزترین متدها اموزشهای لازم دیده اند.