درمان های شگفت انگیز فوتونا

درمان ریزش مو با فوتونا

درمان ریزش مو و تقویت موهای اسیب دیده با دستگاه داینامیس پرو فوتونا:

امروزه ریزش مو به عنوان یکی از مشکلات رایج درزمینه بیماری های پوست و مو مطرح میشود که بدلایل مختلف ایجاد میشود، درمان ریزش مو نیازمند ریشه یابی و برطرف کردن علت اصلی ان است امروزه یکی از درمانهایی که به عنوان یک روش نوین در زمینه ریزش مو مطرح شده لیزر تراپی میباشد.

لیزر سبب افزایش جریان خون سر شده و تعداد گلبول های قرمزی را که اکسیزن و مواد مغزی لازم به فولیکول مو می رساند افزایش داده و به این ترتیب سبب بازسازی و تقویت مو میشود که نتیجه ی آن کاهش ریزش مو، ضخیم شدن تارهای مو، بازیابی کیفیت موهای اسیب دیده و حتی رشد مجدد فولیکول مو در شرایط خاصی میشود.
گاهی لازم است که کنار لیزر از روش های دیگر مانند مزوتراپی و درمان و تزریق دارویی و روشهای دیگر بهره ببریم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت با کلینیک هستیا تماس حاصل فرمایید.

درمان ریزش مو

درمان رگ‌های عنکبوتی صورت با لیزر فوتونا

رگهای قرمز رنگ بر روی صورت، گونه ها، چانه، بخصوص پره های بینی، در هر سنی ممکن است بر روی صورت ایجاد شوند. اما ممکن است برخی از افراد ، نسبت به دیگران، بیشتر مستعد ابتلا به این بیماری باشند.
در برخی از علت‌های ایجاد رگ‌های عنکبوتی بر روی صورت عبارت‌اند از:

ژنتیک: اگر اعضای خانواده شما این نوع رگ عنکبوتی را داشته باشند، شما نیز نسبت به سایر افراد بیشتر مستعد ابتلا به این مشکل هستید.

قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید: آسیب ناشی از آفتاب می‌تواند باعث تورم رگ‌های خونی و نزدیک شدن آنها به سطح پوست و نمایان شدن آنها شود.

تغییرات آب و هوایی: تغییرات شدید آب و هوایی میتواند بر گردش خون بدن تأثیر گزار باشد و باعث برافروختگی صورت شودبخصوص درمورد رگهای عنکبوتی باعث نمایان شدنشان شود. بر اثر این تغییرات ممکن است رگ‌های خونی ترکیده و رگ‌های عنکبوتی ایجاد شوند.

تغییرات فشار: تغییرات ناگهانی و شدید فشار ممکن است باعث بروز رگ‌های عنکبوتی کوچک و گاهی بزرگ نیز شود. عطسه شدید یا تهوع و استفراغ می‌تواند این تغییر فشار ناگهانی را ایجاد کند.

بارداری: تغییرات هورمونی در دوران بارداری گاهی میتواند باعث بروز این مشکل شوند. رگ‌های عنکبوتی مرتبط با بارداری معمولاً پس از زایمان از بین می‌روند.و گاهی نیز ماندگار میشوند.

لیزر فوتونا با طول موج ان دی یگ که بشکل تخصصی و حرفه ای جذب عروق و هموگلوبین میشود میتواند به درمان رگهای عنکبوتی صورت بپردازد و مراجعین با تعداد جلسات محدود به درمان لیزر فوتونا بپردازند تعداد دقیق جلسات و روند بهبود توسط پزشک متخصص تعیین میگردد.
درضمن لیزر فوتونا معمولا نقاهتی ندارد و با کبودی خیلی جزیی ناشی است.

رگ‌های عنکبوتی

درمان رگهای عروقی یا واریس با لیزر فوتونا

اسپایدر وین، عروق ریز کوچک و قرمزرنگ ویا بنفش و آبی هستند که در سطح پوست بوضوح نمایان هستند و ببشتر در پاها و صورت دیده میشوند. اغلب در خانمهابدلیل شغل و سبک زندگی دیده میشود و باافزایش سن افزایش می یابند.
علت ایجاد اسپایدر وین یا اصطلاح عامیانه واریس، همان مشابه واریس واقعی است و مهمترین انها وراثت، ایستادن طولانی، مانند مشاغل ارایشگری، پرستارها، کارگران و ازین قبیل.. و چاقی بویژه سلولیت اندام تحتانی، تغییرات هورمونی و قرص های هورمونی، و ضدبارداری، همچنین قرارگرفتن در عرض اشعه uv و سولاریوم، و تزریق ژل و چربی میباشد.

واریس معمولا دردناک و برجسته است و در اثر ایستادن های طولانی ازاردهنده و دردناک میشود و درمان ان جراحی است ولی اسپایدروین ها یا رگهای عنکبوتی از نظر زیبایی مشکل افرین هستند. لیزر فوتونا بدون جراحی و با پروتکلهای پیشرفته و نوین در جلسات محدود این عروق را ازبین میبرد. طول موج ان دی یگ لیزر فوتونا به داخل عروق نفوذ کرده و رگ ها را محو میکند. تعداد جلسات لیزر فوتونا توسط پزشک مجرب تعیین میشود.

 

درمان رگهای عروقی یا واریس با لیزر فوتونا

درمان ترکهای پوستی با لیزر فوتوناFractional laser

این درمان غیر تهاجمی است یعنی با استفاده از تکنولوژی پیشرفته،اشعه لیزر را به هزاران اشعه میکروسکوپیک تقسیم می کند ،لیزرفرکشنال فوتونا فقط بخشی از پوست تحت تأثیر اشعه قرار می گیرد. لیزرفرکشنال فوتونا حد واسط لیزرهای تخریبی (ablative) وغیرتخریبی(nonablative ) است. در حالیکه لیزرهای تخریبی فقط روی سلولهای سطح پوست اثر گذاشته و لیزرهای غیر تخریبی فقط روی درم ( لایه میانی پوست) مؤثر است، لیزر فرکشنال فوتونا همزمان روی اپیدرم ودرم مؤثر است.

نسل درمانی متفاوت و جدید فرکشنال فوتونا بهترین و تخصصی ترین تکنولوژی بافت سازی مجدد پوست میباشد که از لیزر فوتونا در درمانهای ترمیم اسکار بعد جراحی (ابدومینو پلاستی، رینو پلاستی، ماموپلاستی و..)استفاده میشود. و نیز از لیزر فوتونا در درمان جای بخیه ها، بازسازی استریاها و ترکهای پوستی بعد از زایمان، همچنین درمان منافذ باز صورت و جای جوش و آبله مرغان و کاهش ترکهای روی سینه بانتایج عالی استفاده میشود.

درمان ترک پوستی، استریا یا استرچ مارک با لیزر فوتونا :

ترک پوستی (به انگلیسی: Stretch marks) یا استریا نام کلی است برای ترک یا خطوط نازک یا نواری که موازی هم هستند یا به هم نزدیکند
این ضایعه به مرور زمان ممکن است کم شود ولی به‌طور کامل ناپدید نمی‌شود. این ترک‌ها در زمان بارداری و یا افزایش وزن ناگهانی و یارژیم های سخت بوجود می‌آیند گاها درمواردی در دوران بلوغ نیز دیده شده است. اغلب افراد بادیدن ترکهای پوستی بفکر درمان سریع آن میفتند.
علت آن ترک در درم است. اغلب در اثر کشش سریع پوست به دنبال رشد یا تغییر وزن سریع ایجاد می‌شود. ممکن است در اثر تغییرات هورمونی زمان بلوغ، بارداری، رشد یا درمان‌های جایگزینی هورمونی هم ایجاد شود.
استریا، استرچ مارک یا ترکهای پوستی میتوانند قرمز و تازه یا سفید و قدیمی باشند.

لیزر فوتونا تخصصی ترین تکنولوژی ترمیم بافت، و بافت سازی مجدد پوست را جهت ترمیم و بهبود اسکارهای بعد جراحی و بازسازی استریاها و استرچ مارک بعد از زایمان را ارائه داده است.

پیلینگ با لیزر فوتونا

اگر روی صورت چروکهای ریز و لکهای سطحی داریم بهترین راه لایه برداری یا پیلینگ با لیزر فوتونا است. لیزر فوتونا با قابلیت پیلینگ سطحی میتواند لایه سطحی پوست را وادار به پوسته ریزی کند. لیزر فوتونا باعث کاهش چروک سطحی و ریز صورت و گردن و همچنین کاهش جای جوش و منافذ باز میشود و ظاهر لکهای سطحی را به مقدار قابل ملاحظه ای کاهش میدهد. این قابلیت لیزر فوتونا با طول موج ایربیوم یگ است که روی لایه ی سطحی پوست بشکل پیلینگ ظاهر میشود.