کاهش حجم غبغب و لیفت آن با لیزر فوتونا

خانه مقالات

کاهش حجم غبغب و لیفت آن با لیزر فوتونا

یک رویکرد غیرتهاجمی و خاص توسط دستگاه فوتونا میباشد که درآن فرایند لیز و آب شدن چربی و تحریک کلاژن سازی با استفاده از طول موج های ایربیوم و ان دی یگ فوتونا میسر می‌گردد. که برای نواحی از بدن که چربیهای فشرده کمتری دارند قابل استفاده هست. مانند غبغب. که به دنبال آن شاهد کاهش سایز موضعی غبغب و سفت شدن پوست این ناحیه میباشیم.

فرایند آب شدن غبغب و لیفت آن با فوتونا شامل دو مرحله میباشد:
– در مرحله اول فوتونا با طول موج ان دی یگ موضع را به تدریج و اهستگی گرم میکنیم و گرما در لایه هیپودرم که محل تجمع چربی های غبغب است اثر میکند و باعث شکستن سلولهای چربی غبغب میگردد، چربی سوزی از فرایندهای مرحله اول کاهش حجم چربی فوتونا میباشد.

– در مرحله دوم فوتونا: با لیزر ایربیوم یگ گرمای اشعه لیزر در لایه ی درم اثر کرده و در نتیجه با تحریک کلاژن سازی و ترمیم کلاژن های آسیب دیده، پوست غبغب لیفت و بازسازی میگردد. مراحل لیفت غبغب فوتونا بدون درد و کاملا قابل تحمل میباشند و حتی به بی حسی موضعی نیز احتیاجی نمی باشد.

کاهش سایز موضعی فوتونا، یا به عبارتی پیکرتراشی فوتونا، مستلزم رعایت دو نکته اصلی ِ اصلاح غذایی و انجام ورزشهای هوازی میباشد. این درمان کاهش سایز موضعی، لیفت افتادگی و بهبود قوام غبغب را بهمراه دارد. جهت ایجاد نتایج بهتر و ماندگار تر در لیفت و کاهش حجم غبغب رعایت نکات فوق (اصلاح غذایی و ورزش هوازی) الزامیست.

تعداد جلسات لیزر و فاصله ی بین آنها توسط کارشناسان مربوطه در کلینیک هستیا با مشاوره حضوری تعیین میگردد.
این پروتکل درد زیادی ندارد، التهاب و سوزشی بهمراه ندارد و فرد میتواند پس از انجام ان، براحتی به فعالیتهای روزانه خود ادامه دهد.

غبغب

بازم خوندنی داریم