درمان رزاسه با فوتونا

خانه مقالات

درمان رزاسه با فوتونا:

رزاسه چیست؟ رزاسه یک مشکل رایج و شایع پوستی است که باعث قرمزی و دیده شدن رگ های خونی در صورت می شود گاهی ممکن است برجستگی های کوچک، قرمز و پر از چرکی را تولید کند.این نشانه ها و علایم ممکن است به مدت چند هفته به طول بینجامد و سپس بعد از مدتی خوب شوند.
رزاسه می تواند با آکنه، واکنش های آلرژیکی یا دیگر مشکلات پوستی اشتباه گرفته شود البته تشخیص صحیح این بیماری باپزشک متخصص پوست میباشد

قرمزی صورت:

رزاسه معمولاً باعث قرمزی مداوم در بخش مرکزی صورت می شود. رگ های خونی کوچک روی بینی و گونه ها اغلب متورم و قابل رویت می باشند.

برآمدگی های متورم و قرمز:

بسیاری از افراد مبتلا به رزاسه نیز روی صورتشان جوش هایی می زنند که شبیه به آکنه هستند.این برجستگی ها گاهی حاوی چرک میباشند. پوست شما ممکن است داغ و حساس شود.
لیزر فوتونا نسل درمانی متفاوت و جدیدی را در عرصه عروق و رگهای خونی ارائه داده است که با طول موج ان دی یگ به کمک درمان رزاسه و قرمزی پوست بخصوص گونه ها شتافته است. لیزر فوتونا بامسدود کردن و ازبین بردن رگهای خونی که منجر به رزاسه میشوند توانسته است بهترین درمان را ارایه دهد. این درمان بدون خونریزی میباشد و اغلب فرد احتیاجی به مراقبتهای پس از لیزر ندارد و براحتی بعداز لیزر فوتونامیتواند به فعالیتهای عادی خود ادامه دهد. جهت مشاوره و تعیین نوع ضایعه پوستی رزاسه پزشک متخصص در مرکز هستیا شمارا ویزیت خواهد کرد.تعداد جلسات لیزر و طول زمان لیزر فوتونا توسط ایشان تعیین میگردد

بازم خوندنی داریم