درمان کک و مک با لیزر فوتونا

خانه مقالات

لکه های روی پوست و کک و مک ها یکی از بزرگترین نگرانی های مربوط به زیبایی شخصی است. آنها می توانند به علت بسیاری از عوامل مانند خورشید، ژنتیک، پیری و اختلالات هورمونی ناشی از عوارض جانبی داروها یا سایر محصولات ایجاد شوند.
مراقبت برای افراد مبتلا اغلب بدین صورت است که :به صورت روزانه از کرم های ضد آفتاب استفاده کنند.
اگر به چیزی حساسیت دارند، احتیاط های لازم را انجام دهند.

کک و مک ها، لکه های کوچک و قهوه ای روی پوست هستند و گاهی اوقات رنگ های مختلفی دارند:

قرمز ،قهوه ای، قهوه ای روشن و یا سیاه هستند.زمانی که در معرض آفتاب قرار می گیرند، این لکه ها تیره تر میشوند ، آنها اغلب در گونه ها،بینی، بازوها و یا حتی شانه ها نیز ظاهر می شود.

اغلب به دلیل فعالیت بیش از حد ملانین می باشد که رنگدانه ها را بوجود می آورد در حقیقت بسیاری از مردم فورا متوجه نمی شوند که کک و مک است. زیرا آنها اغلب با سایر مشکلات پوستی اشتباه گرفته می شوند.روشهای مختلفی جهت درمان کک و مک وجوددارد از جمله کیوسوییچ، داروهای لایه بردار و..

لیزر فوتونا با طول موج ایربیوم یک فن اوری منحصربفرد و نوین است که بدون ایجاد زخم یا جراحت  توانایی برداشتن لایه سطحی که کک و مک در آن جای گرفته است را دارد.لیزر فوتونا احتیاجی به بخیه ندارد و اسکار بجا مانده از آن سطحی میباشد. لیزر فوتونا برای درمان کک و مک راه حلی علمی، ساده و غیرجراحی میباشد که تنها با چنددقیقه تابش لیزر و برداشتن لایه سطحی پوست میتواند به برداشتن کامل یا کمرنگ شدن کک و مکها کمک بسزایی کند.

این درمان بدون هرگونه درد میباشد و فرد بعد از انجام لیزر فوتونا تنها با رعایت استفاده مداوم ضدافتاب میتواند به فعالیتهای روزانه خودادامه دهد. تعداد جلسات لیزر فوتونا توسط تیم متخصص کلینیک هستیا تعیین میگردد.

بازم خوندنی داریم